دابل اس عشق من

دابل اس وپارک جونگ مین

دابل اس عشق من

دابل اس وپارک جونگ مین

عکس های دابل اسی

سلام گلا من اومدم با عکسای دابل اسی اب قند تو صیه می شه تانکر خبر کنید قبل از دیدن  

برای دیدن در اندازه اصلی راست کلیک کنید ودر صفحه دیگه ای ببینید  ادامه مطلب ...

شیرینی های زندگی 1

 سلام من اومدم  با قسمت جدید نظر فراموش نشه چون اصلا راضی نیستم  ادامه مطلب ...

داستان جدید شیرینی های زندگی

  سلام دوستان من یه بار دیگه اومدم  با اولین داستان  به نام شیرینی های زندگی  امروز تیزر تا بعد به بینم چی میشه با توجه به نظرات شما   به زودی پوستر هم گذاشته میشه ادامه مطلب ...

دهمین سالگرد دابل اس مبارک

8-Jun~^^ Thank you to everyone who has congratulated for our 10th anniversary~^^
 I am really thankful till now, and I'll work harder in the future, 
so please continue to support us.
 TripleS, and my family~! Thank you all of you!!^0^ and I love you~~!!

8 ژوئن... ممنمون از تمام کسانی که دهمین سالگرد ما رو تبریک گفتند
من واقعا تا الان ممنونم
و من در آینده سخت تلاش خواهم کرد
پس لطفا حمایت کردن از ما رو ادامه بدید
تریپل اس و خانواده ی من...از همتون ممنونم و دوستتون دارم

منبع : http://p-j-min.mihanblog.com/

'گلای من به زودی اولین داستانم رو میگذارم 

عکس های پارک جونگ مین

سلام اونی های گلم امروز براتون چند تا از عکسای خوشگل وجذاب جونگ مین رو اوردم   لطفا با آب قند وارد شوید

ادامه مطلب ...